2012. július 12.

Emilen jelentem

 Beállítottam okosságként azt a funkciót, hogy emilről is tudok posztot írni. Ezek után, akár gyorsjelentést is tudok küldeni a bármiről.
 Most példuál az van, hogy Antiszoc nincsen. A tegnapi hazafutásával is engem (és minden kollégáját) igazolt, illetve azt, hogy ő egy rosszindulatú pics@. Kíváncsi vagyok, hogy holnap reggel mivel fog előállni? 
 Egyébként tök jól telik a nap nélküle. Reggel meg lett ugyan említve, de azóta sem emlegettük Antiszocot.
 Egy volt osztálytársnőmmel megbeszéltem egy találkozót hónap végére. A fősuli óta nem találkoztunk. Már nagyon várom! Gyöngyi mindig olyan kis aranyos, lelkes csajszi volt, aki tényleg csak a legeslegnagyobb gebaszoknál eresztett le. Telefonon beszélgettünk és elmondta, hogy már 5 hónapja munkanélküli. Hivatali dolgozó volt, de a diplomája miatt bérfeszültség alakult ki, ami miatt az volt a legegyszerűbb megoldás, hogy őt kipicsázzák az irodából. Ettől függetlenül nem volt rossz kedve, sőt! Amikor elmondtam neki, hogy a Pesti levegőt rontom, hát egy kicsit kiugrott örömében a bőréből! 
 Tehát, hónap végén mék hozzá. Utazom Dunakeszire! 

1 megjegyzés:

  1. Kicsi a világ. Ha továbbmész ezen a vonalon, még a végén belém botlasz! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...